Torsdag och Fredag :)

Igår åkte jag hem till Swahns lägenhet där Mickis och jag gjorde klockor (Tiden är inne UF) till vårat företag. Sen gick jag på träning och kom till baka dit där dom hade lagat mat åt mig och till dom själva förstås. Sen försökte vi hitta på ngt att göra. Sen runt 23.20 drog vi ner på stan för vi skulle köpa energi dryck men fick sen gå till en mack istället. Sen kom Irre, Dan och David och det börjades dricka lite och vi spela spel. Det var en trevlig kväll :)

Tog bussen hem imorse 8.39 haha. Då var jag sjukt trött, mådde illa för jag var hungrig haha. När jag kom hem åt jag frukost och gick och la mig och sov i några timmar. Sen gick jag upp och gjorde lunch, sen softade jag lite. Sen gick jag och la mig och kolla på Sex and the City och jag somnade och sov i några timmar till. Sen kommer mamma upp och väcker mig, och lägger sig brevid och pratar lite :) Sen var det dags för middag.

Nu har jag duschat och satt på mig kläder och fixat håret lite. Väntar just nu på att min pimp Mickey ska ringa så kanske det händer lite ikväll :)<3

Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2010-04-01 @ 09:43:23
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-04-29 @ 13:15:20
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0