Ta hand om mig-dag!

Idag har allting handlat om mig! haha. Nejdå, mamma också :) Jag har verkligen tagit hand om mig själv idag, och mamma.

Först åkte jag till frissan och tog bort det slitna, 5 cm :( Fick sepeations ångest haha. Älskar mitt långa hår (även fast det inte är så stor skillnad). Sen när jag kom hem så fick jag en helkropps dubbel skrubb av mamma. Tog bort alla gammla brun utan sol rester. Sen så gjorde jag en helkropps skrubb på mamma och sen gjorde jag en alg inpakning. Medans den verkade så hoppas jag i bubbel badet med sköna grejer i, och sen åt jag prinsess tårta när jag låg där i haha. Kännde mig som en riktigt prinsessa idag ;)

Snart hade jag tänkt att spraya mig med brun utan sol, och färga mina ögonfransar - får se om jag orkar, annars blir det imorgon om jag har tid :)

Här låg jag idag och mös med prinsess tårta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0