Live like sex and the city mahlin!

Det är så roligt att min mamma kallar mig och mitt tjej gäng för sex and the city tjejerna haha :) Danni och Elin är i sälen, känndes jätte konstigt att inte festa med dom i helgen. Kommer snart börja sakna dom. Har inte träffat dom sen i fredags haha.

Har festat med 2 olika Johan i helgen och det har vart trevligt :)
JOHAN B, SKICKA BILDERNA :D

Igår var det fest hos Hägg iallafall och sen Pluto. Helt okej kväll.

Nu ska jag fortsätta leva mitt sex and the city liv ;)

Postat av: Emma

Ahaa mendet är helt klart annorlunda än attbeställafrån sverigejagmenar, detlär ju bli mer i frakt osv ..Ja dte är snd att dom är så jobbiga att gå i,jag över så ofta det blir tillfälle menändå :D Trevlig helg?

2010-02-01 @ 12:16:41
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Mickis <3

haha du lever alltid sex and the city liv så du kan ju inte säga att du ska fortsätta göra det för du pausar ju inte :P <3

2010-02-01 @ 19:46:02
Postat av: jnhvbmn

hgmjhvbmk

2011-10-02 @ 07:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0