SVININFLUENSAN?

Idag blev jag as skraj när jag läste på en lapp i skolan om svininfluensan (stavning?). Jag har haft alla symptom som finns fast nu är jag frisk? Det stog att det kan gå över och man kan fortfarande vara hostig och trött och det är jag ju? Men men.. då är det ingen fara för mig nu iallafall... förhoppningsvis...

Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-05 @ 15:09:48
Postat av: Mickis <3

Tja snügging, du ser inte ut som en gris än så oroa dig inte :P mig däremot.. du kanske har smittats? XD nej men tänkte bara om du kanske kan hjälpa mig med min OTROLIGT fina blogg sen om du har lust!? pusseli

2009-09-06 @ 00:04:27
Postat av: Tom

Vad bra att det har gått över =)

det är säkert igen fara med dig :)

2009-09-06 @ 15:06:31
Postat av: *Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2009-09-06 @ 17:17:07
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: joss ♥

hejsan lilla du (:

du kanske gklömt birt mig, men jag frågade om du kunde ha en frågestund för ett tag sen nu. och du skrev att du skulle kunna ha det när skolan börja. och nu har den ju det, så kan du inte ha det snälla ? :D ♥ beundrar din blogg, ha det bra. kraam ♥

2009-09-06 @ 17:40:34
URL: http://ellenochjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0