Dagens outfit och shopping :)


Dagens:
Jacka - HM
Kjol - Gina Tricot
Tröja - Gina Tricot
Sprumpbyxor - Lindex
Väska - Chanel
Stövlar - Belle
Sjal - HM

Dagens shopping:

Fick dom svarta skorna av min baby i julklapp haha <3

Tog min första spruta idag för livmoderhalscancer. Trodde den skulle göra ondare, men jag är ju rädd för sprutor så =P Efter det så drog jag ner på stan och mötte upp Mikaela och Maria. Och då köpte jag mina underbara skor som jag har spanat på länge. Jag skiter i om alla har lika dana för dom är så snygga! Dom svarta är kilklack för dom som inte visste det. Nu har jag köppt lite mer sommar skor iallafall. Men det ska komma mera hehe.
Skorna är inte rätt spända på mig som ni kankse ser.

Postat av: Jenni

Tack så hemskt mycket :) och gud vad snygga bilder, speciellt dom i förra inlägget! :b

2009-05-07 @ 20:23:08
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0