Hemma!

Igår kväll ko jag hem ifrån Stockholm. Det blev lite knas med att jag missade tåget hem och fick vänta i 3 timmar på nästa men kom hem till slut. Har inte haft tid att skriva idag, eller ja, jag har legat och slappat i soffan hemma haha. Nu sitter jag hemma hos Tom och vi båda sitter och data nördar.

Idag skulle jag igentligen ha jobbat men jag var på jävla tjurigt humör imorse så jag hängde aldrig med till jobbet. Har bara slappat idag med Tom. Har kollat på Punk´d hela dagen nästan haha.

Det är jätte roligt att folk vill att jag ska göra mer videobloggar. Det kommer jag lovar men jag vet inte vad jag ska säga så... haha. Hjälp mig med det!


Postat av: :D JIHOOO

Berätta vad du gjort idag och vad du ska göra imorgon och typ vad du har för smink på dej, och vad du har på dej för kläder :) :)

2009-03-01 @ 20:29:43
Postat av: Mahlin

:D JIHOOO:

Okej, men jag känner mig så töntig haha. Vem är du förresten? Roligt att veta :)

2009-03-01 @ 21:48:18
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag tycker du kanske ska berätta om din dag, och berätta om vad du har för kläder och lite vardagliga saker. det ä alltid roligare att se än att läsa! :) fin blogg fresten!

2009-03-02 @ 20:49:01
URL: http://jessieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0