Lite om Stockholm.

Jag har inte skrivit något sen jag kom hem från Stockholm. Jag har haft fullt upp och jag har inte riktigt tid med bloggen ibland. Men nu ska ni få en liten sammanfattning av vad som har hänt i helgen.

Torsdag:
Disa tog studenten. Det var middag hemma hos dom och det var trevligt :) Sen så sov jag och mamma i Lasses lägenhet för vi skulle upp tidigt. Jag skulle till hennes skola för att få behandling :)


Fredag:
Gick upp tidigt och sen fick jag en kropps skrubb, bada i bubbelbad, fick ansiktsbehandling, massage och insmörjing. Det var jätte skönt :) efter min behandling så kom Lena och Sarah från släkten för dom skulle också få behandling. Jag gick och la mig och sov i ett av rummen medans jag väntade på dom skulle bli klara så vi kunde gå och käka lunch. En av lärarna där kom in och bäddade om mig när jag sov hehe :)
Sen så gick vi och käkade på en resturang, mums säger jag bara! Sen blev vi inbjudna ner till deras gammla vinkällare som på kvällarna var på flamingo klubb. Efter den privata visningen så blev mamma bjuden på event där.
Sen gick jag och mötte upp Anna, Unni och en kille. Jag och Anna gick och shoppade. Jag hittade min avslutningsklänning men jag tänkte att jag kunde köpa den i Västerås isället. (Det visade sig att klänningen var slut i Västerås när jag kom tillbaka).
Sen mötte vi upp Unni och sen kom Lollo. efter ett tag så åkte vi hem och jag och Unni började fixa oss lite snabbt och sen gick vi över till Karin för hennes pappa hade släppt en bok så det var realize party (stavning?) . Sen drog vi vidare till en värdelös studentfest. Vi var inte kvar så länge för att Unni skulle upp och jobba dagen efter.

Lördag:
Vaknade upp utan Unni för hon var på jobbet. Men det var ju några andra där... HAHAH!
Sen så gick jag och la mig och sov ett tag. Sen ringde Disa och väckte mig och sen låg hon och jag och slappade den dagen. Sen så drog Disa iväg på jobb och Unni kom hem. Då började vi fixa oss lite och drog sen hem till Anna. Efter det drog vi hem till Robin och vi började kolla på en film och sen så kom alla andra och då började det drickas. Det blev en trevlig kväll. Fast jag missade en del för jag somnade.


Söndag:
Vaknade upp och jag och Unni gick ner till parekn som ligger uatnför henne och satt där i solen och bara tog det lugnt. Sen gick vi upp och hämtade mat så vi hade en god picknick :) Vi satt där hela dagen och bara tog det lugnt. Sen var det dags att åka hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0