Jobb, jobb, jobb

Det är vad som sitter i mitt huvud nu. Ni som har missat det så började jag jobba igår i Bålsta på en fabrik. Det är skit göra, men vissa saker måste jag faktist erkänna kan vara skönt att bara stå och tänka och skrapa bort mänger av gips från maskinerna. Jag har ont i mina händer och min rygg och mina naglar är helt förstörda. Men man får styrketräning samtidigt som man arbetar för man måste verkligen ta i. Jag känner verkligen att man tar i as mycket på morgonen och sen är man slut senare på dagen.

Idag gick iallafall dagen väldigt segt men jag överlever. Jag kan inte säga att det är mega kul. Det jobbigaste är att man måste gå upp så jävla tidigt. Måste gå upp 5 på morgonen och sen så kommer man hem 5 på eftermiddagen sen. Men jag måste också säga att jag är jävligt glad att jag har ett jobb i huvudtaget för dte är inte många som har fått det.

Pengar ja tack - Turkiet here I come.

Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jotack (: med mig är det bara bra.

Vad händer idag då?

KRAAM

2009-07-08 @ 21:19:15
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0