Dissar och Gillar



- Rosa läppstift
Ja, jag tycker det är as snyggt. men tyvär så kan det se väldigt fjortis ut. Jag ska iallafall skaffa mig ett rosa läppstift. Synd bara att jag inte har kvar mitt blonda hår?

- Vecko Revyn
Den tidningen fokuserar inte bara på mode och skänhet som många andra tidningar gör. Jag gillar att dom skriver mycket om självförtroende.

- Power Meet
För er som inte vet så är det en raggar bil träff här i Västerås. Det är kul när det blir lite drag här i våran kära stad. Västerås är verkligen en sommarstad och de gillar vi.




- Oväder
Igår på Power Meet så började det spö regna och bixtra. Man var blöt som om man hade badat med kläderna på.

- Bråk
Vem gillar att bråka igentligen? Det är så onödigt. Det är så många i blogg världen som bråkar. Varför inte skita i varandra eller varför inte hylla varandra för att det går bra? Det som är ännu värre är om man visar sitt bråk öppet som Dessie och Paow gjorde. Kom igen tjejer, är ni så beroende av pubelisitet?

- Sommarjobb
Visst dte är bra med pengar men jag vill fan inte jobba på min sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0