Det du inte visste om mig

Jag tänker köra en Loppan lista - 20 saker om mig som ni inte visste.


1. När jag var liten så var jag allergisk mot banan och jag säger att jag är det fortfarande fast det vet jag ju inte?

2. Jag får fräknar på sommaren.

3. Jag är en jobbig flickvän för jag är väldigt bossig och vill gärna ha allt på mitt sett.

4. Jag ändrar min favorit mat rätt ungefär en gång i veckan.

5. Jag är extremt känslig. Jag börjar gråta av nästa alla The Hills avsnitt.

6. Jag är mörkrädd och tror det spökar i mitt rum och kan inte sova ensam utan att ha tvn på eller att ha nattlampa.

7. Ibland tror jag att jag är fortfarande som blondin fast jag färgade håret brunt för nästan 1 år sedan.

8. Ibland vill jag rakna av mig allt hår på huvudet för att det är jobbigt att ha hår.

9. Varje gång innan jag går och lägger mig så säger jag "Gå här ifrån" högt för mig själv för då tror jag att spökerna försvinner.

10. När jag ska sova så öppnar jag alltid mina spegeldörrar till min garderob för att jag tror att jag kan se spöken i dom.

11. Jag är grym på att göra av med pengar.

12. Jag har vart med i schack fyran när jag var liten.

13. En av mina största komplex är att jag har jätte svårt för att läsa. Jag fattar inte en en text som är längre än ett halft A4a.

14. Jag har tröttnat på mitt rum fast jag målade om det förra året.

15. Jag brukar stå och posa framför spegeln för mig själv.

16. Jag är alltid rädd för att jag har dålig andedräckt.

17. Jag hatar att sova ensam.

18. Jag känner mig snyggare med något på läpparna.

19. Jag fattar nästan aldrig vad låtar handlar om för jag är så dålig på engelska. Men jag diggar själva musiken och rösterna.

20. Jag skulle vilja gå ner minst 10 kg.

Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 22:47:57
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lisa

om du skulle gå ner 10 kilo Mahlin, då skulle du tyna bort!

2009-07-03 @ 09:07:45
URL: http://thss.blogg.se/
Postat av: joss

guud vad fin blogg du har ! verkligen skit fin ju ;o ♥

2009-07-03 @ 12:53:01
URL: http://fooryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0