Torsdag = Ledig


I vår kommer jag blandannat bära detta. Så snyggt och frächt!

Idag har jag vart ledig från skolan och det var meningen att mamma och jag skulle åka till doktorn men jag var så jävla trött så vi skippade det. Idag har jag inte gjort ett piss! Bara legat och slappat. Tom har vart här också och han har slappat med mig. Vi har kollat på tv, lagat mat och kollat i skolkatalogen och lite sånt :)

 Imorgon är det fredag och det betyder att det är helg och jag hade sett framemot att åka till huvudstaden och vart där hela helgen men min kusin hade fullt upp så det får bli en annan helg. så jag har inga planer och jag får panik! Men det händer säkert något kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0