Sista dagen på lovet

Idag är det den sista dagen på lovet, känns inge bra att börja skolan igen, hatar plugg! Idag har jag iallafall packat upp allt, städat mitt rum lite och sen åkte mamma och jag iväg och solade för att bli ännu brunare haha. Eller jag är ju inte så jätte brun men. Sen har Tom vart här och han sov här också, låg och kollade på film inatt.

Ikväll kom Tom, Danni och Martin över. Danni fick sina trosor från Victorias Secret av mig och jag fick en lip plumper av henne :) Efter ett tag så drog dom hem efter dom hade lånat 2 filmer som dom skulle se ikväll. Jag och Tom började kolla på Titanic för han har aldrig sett den! Helt otroligt! Men sen skulle han hem så vi får fortsätta med den en annan dag. Nu kollade jag precis klart på Top Model 11 som hade premiär idag.

Snart kommer jag lägga upp inlägg och bilder från Usa. Jag har skrivit typ som en dagbok om vad jag har gjort om dagarna så kommer skriva av dom papperna. ENYOY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0