Nattblogg

Nu är jag hemma. Har vart hemma hos Tom idag och han har fått stått ut med mig när jag har hållt på att dryga mig för jag var så uttråkad och lite annat också. Riktigt glad att jag har honom :) Tänk snart är det 2 och ett halft år mellan han och mig! Han är min absolut bästa vän, han är så bra!

Jag har iallafall vart riktigt uttråkad idag och deppig för att jag är utråkad.. Så min kväll har vart dålig fast tur att jag har tompa. Jag och Tom skulle igentligen hem till Danni och Martin men ajg var inte på bra humör och jag ville inte att det skulle smittas på dom andra så jag beslöt mig för att stanna hemma med Tom bara för han kan stå ut med mitt  gnäll (lite iallafall^^)

Imorgon hoppas jag verkligen att det händer något annars kommer jag få krupp. Det finns ett alternativ att åka till Barkarby outlet en snabbis men vi får se. Får ta dagen som den kommer.

Jag och Tom somnade även idag och jag missade Lets Dance. Ville ju se Blondinbella, var det någon som såg det? Var hon bra? :)

Postat av: Catty

blondinbella var kass :P



vi var på barkarby outlet sist vi var i stockholm :) mysigt :)

2009-01-10 @ 09:53:12
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: Tom

Om jag är så bra osv varför inte vara snällare mot mig?

2009-01-10 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0