Mahlin dissar och gillar!


- Trasiga jeans.
Jag vill hitta ett par snygga trasiga jenas. jag vet ett par as snygga för ett bra pris men har läst att dom tydligen är slutsålda. Hoppas inte det för nu har jag pengar på kontot :)

- Bodylotion i goda lukter.
När jag var i Usa så köpte vi hem ett gäng lotioner i olika lukter. Man känner sig så fräsh efter duschen när man smörjer in sig och luktar gudomligt gott.

- Mittbena
Jag tycker det är skit snyggt med mitt bena. Men inte på mig! Det är så synd, jag passar abslout inte i det. Mitt hår är inte klippt för det. Annars skulle jag lätt ha det ifall det passade mitt stora huvud.



- Kylan
Fyfan vad jag hatar det! jag vill att det ska bli vår nu så man kan sätta på sig ett par balerinas eller ett par pumps. Värme, när kommer du?

- Falskhet
Jag tar upp det igen men det är bara för att jag är så trött på falska människor. man kommer alltid att vara runt sånna människor. jag säger bara, jag är inte lika dum som jag ser ut. Stå för vad du tycker istället!

- Godis och annat gott!

Nu dissar jag det bara för att jag inte får äta det (får inte för mig själv). Så därför tycker jag att goda saker får en diss av mig!

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0