Igår & Idag

Igår så drog jag ut och träffade Emelie och hennes kompisar Sara, Ida, Amanda och Johanna. Vi drog till en fest och det var fett mkt folk där så man kom knappt fram i den lilla ettan. Blev lite drygt + att dom hade en sån där blinkade lampa på hela tiden så man såg inte alla typ haha. Men vi var kvar där iallafall och sen stig snuten utanför bara och alla blev utskickade så vi gick ner på stan och drog till Saffets och käkade lite. Sen var vi kvar på stan en stund och sen drog vi hem. Jag drog hem till Tom och sov där.  Det var en rolig kväll iallafall, bättre än att sitta hemma.
Det blev inga bilder heller.

Idag har inte riktigt vart min bloggdag. Jag vaknade hos Tom vid 3 och då var det påväg att bli mörkt. Vi har bara latat idag ´så det har inte blivit något bloggande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0