Godmorgon

Idag hade jag ovanligt lätt att komma upp och var på ganska bra humör faktist fast jag sovit bara i några timmar i natt. Jag fansade vid datan inatt och satt och la upp bilder ifrån USA på facebook.
Pratade även med Sanna igår om Turkiet resan som dom ska på. Har fått erbjudande att hänga med i sommar i 2 veckor men jag är lite tveksam till landet + att dom är riktiga partymänniskor och kommer parta mkt, får se om lilla jag pallar. Men som sagt, man är ju där i 2 veckor och inte ens Sanna och Eve kommer orka parta i 2 hela veckor så det blir nog softa också. Vi får se hur dte blir för jag är riktigt sugen på att åka utomlands i sommar. Annars kanske det blir Frankrike med Tom eller nått.

Sitter i skolan just nu och jag började 8.30 och jag är redan klar med det jag ska göra för dagen och klockan är 9.17! har även hunnit att läsa lite bloggar. Det är riktigt segt i skolan ibland. Skönt att jag slutar vid 11 idag iallafall. När jag kommer hem ska jag nog bara ta det lugnt och umgås med min mamma som ligger hemma och har fått influensan, läsa lite tidningar, kanske städa och lite sånt. När mamma blir frisk har jag bestämmt att färga mitt hår igen, det börjar bli lite små grått på vissa ställen. Jag skulle även behöva lite tips vad man ska använda för färg när man färgar löshår. 

Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Man tackar :)

?

Haft en bra dag?

2009-01-27 @ 10:33:15
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0