Beställa från internet och annat tjaffs

Snart är det en ny månad och det betyder att man får nya pengar. Jag funderar på att beställa hem ett par skor ifrån internet. Jag har aldrig beställt ifrå internet förrut så det känns lite "pirrigt" eller osäker kanske är det rätta ordet. Men jag får ju bara studiebidraget som är 1050 och nästan halva försvinner då, känns lite.. för jag vill köpa så mycket just nu inför våren och sommaren när man kan ha så snygga kläder + att jag har bytt stil endel så behöver mycket nytt. Ska även sälja grejer på tradera snart. Har 3 kassar som bara står och skräpar just nu. Det finns vissa godbitar som någon annan skulle få användning för. Då får man in lite mer pengar också. Vi får se helt enkelt med skorna.

Imorgon är jag ledig och jag tror faktist att jag ska ut och gå för mig själv en stund. Måste börja röra på fläsket speciellt nu när jag har ätit så onyttigt i flera dagar.Måste komma igång med gymmet igen, får bli någon gång nästa vecka kanske. Då blir det iallafall 2 gånger i veckan annars kommer jag tröttna tror jag. Tom ska även börja med mig har han sagt. Mamma och min bror går ju redan men mamma ligger hemma jätte sjuk. Hon har fått influensan och hoppas jag inte blir smittad. Fast det skulle vara ganska skönt att slippa skolan ett tag för nästa vecka börjar vi med ett ytt schema och det ser inte särkillt bra ut. Nu går jag varje dag i skolan, tråkigt!

Skoldagen var iallafall ganska bra idag. Vi är snart klara med våran tidning! Jag och Lina fotade lite idag, top model you know. jag förökte även stå i brygga men det gick inte lika bra. Jag kunde ju när jag var liten men nu är jag vig som ett kassaskåp haha.  Fast jag fick lite utbrott också för att det blev knas.

Det här blev ett väldigt långt inlägg men det är min blogg och iband är det bara skönt att sitta och skriva av sig lite även fast det inte är så personligt. Jag vill inte ha en sån personlig blogg för jag vill vara lite mer anonym och det blir så mycket snack så jag kör mitt egna race. Om det inte duger så behöver inte läsa.

Jag måste även ut och fota någon dag men jag har tappat lusten, men det har jag gjort för allt just nu men sen i vår kanske jag kommer igång mer. Kankse fota nya människor som jag aldrig fotat förrut. Jag vill lära mig mer om min kamera, har så mycket kvar att lära mig. Skulle vilja gå någon kurs eller nått för man får inte lära sig något vettigt om foto i skolan. Vi har fått lära oss om hur man sätter på en kamera och hur amn lägger in bilder på datorn. Vilken ungdom kan inte det nu för tiden?

Nej nu får det vara nog ^^ Godnatt på er.

Postat av: Emma

Går du en mediautbildning eller? :)

2009-01-29 @ 01:39:49
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0