29/12-08 Måndag, dag 12

Solat och badat hemma vid huset. Sen fixade vi oss och mamma, John, Jonas, Jocke, Sofie och jag drog till Edison mall och shoppade. jag gick in på en jätte stor Victoria Secret och plockade på mig massor av grejor. Sen gick mamma efter ett tag med John för dom skulle köpa skor. Mamma sa att hon skulle komma tillbaka efter ett tag men jag var där inne i flera timmar och väntade på henne så jag hade sett alla produkter i den affären. efter några timmar så kom hon coh jag bärde på hennes saker och mina så jag köpte 2 bhar, 1 tjocktröjeklänning, 10 trosor och 1 lip plumper. Det blev också 3 krämer som vi ska ge bort. Sen gick vi till en butik som jag hittade en tröja till Tom, skit cool! Sne gick vi vidare och vi gick in på 1 butik till där det var rea på krämer och sånt. Mamma och jag köpte 6 olika krämer med olika dofter, sjukt goda. Sen så var dte dags att åka hem och käka Tacos. Innan hemmåt så blev dte till spritaffären och handla upp oss mer. På kvällen blev det prat, dricka och visning av vad alla köpt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0