28/12-08 Söndag, dag 11

MIAMI BABY!
Gick upp tidigt för att ta bilen till Miami. Vi åkte lite fel eftersom gps i bilen var helt cp, visade att vi skulle åka fel väg och grejer. Den hette Never lost men den borde heta everytime lost haha. Men vi kom fram iallafall och vi hittade en parkering direkt. Sen gick vi och beställde biljetter till någon turist grej, "duck" någonting hette det. dte var en sån här bilbåt som både var en båt och en buss. Men vi fick vänta ett tag så vi gick ner till Miami beach och gick vägens längs den och hittade ett matsälle. Gud vilka bilar det var i Miami. jag skulle kunna tänka mig att bo i Miami ett tag. Vi gick förbi starbucks på vägen till turistshoppen och sne hoppade vi på den dära bussen.

 Fyfan säger jag bara. Dryg jävel som pratade och sa åt oss att sitta och göra fågeldansen och skricka kvack kvack och alla människor kollade på oss haha. Det var så högt i högtalarna så man fick ont i huvudet och han drog skämt och vissa garvade till en början men sen tyckte ingen att han var rolig. Vi åkte förbi Miami Ink iallafall. han berättade massor av skvaller inom kändis världen om vad som är inspelat i miami och vad som sägs ska vara i miami fast inte är tex som CSi Miami är inte det! Den ni. Vi fick även se kändisars hus, fick se P Diddys och några fler. Fick även se Dr. Phils 50 miljoner dollars hus! SJUKT! Efter han och sin fru dött ska huset gå till välgörenhet. Fick se lite mer men orkar inte rabbla upp allt.

Sen när det var klart så gick vi till miami ink och kollade, fick se några killar därifrån :) Sen gick vi vidare ner till south beach och satt oss där och kollade när solen höll på att gå ner mellan höghusen. Riktigt vackert. Var där ett tag och sen gick vi upp på streetan och kollade runt lite. Hittade 1par levis jeans och 1 kofta.

Sen gick vi till Espaniola street eller vad den hette och skulle hitta något bra matställe men allt var fullt så vi hittade tillslut ett bra BBQ ställe. Det fanns Fanta där och dte fanns typ ingen annan stans ^^ Man fick drickan i syltburkar haha. Efter maten så var vi tvunga att dra för våran bilparkering slutade vid 9 men vi kom ungefär vid 10 haha. Satt mig i bilen och jag hade jätte svårt att hålla ögonen öppna. Jag somnade och sov nästan hela vägen hem. När vi kom till huset så gick jag och la mig direkt och sov och somnade skit snabbt.

Man såg iallafall många snygga bilar och många silikon bröst och läppar!

Jag hade inte med mig min kamera den dagen för jag orkade inte bära på den men Jonas och mamma har bilder så dte kommer att komma senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0