27/12-08 Lördag, dag 10.

Solade och badade hemma och sne åkte vi ut med båten och skulle leta efter något matställe som vi hade sett på någon karta som skulle ligga vid vattnet. Men det fanns inget så vi tog båten till våran strand och käkade där, var inte så gott. Sen tog jag en promenad hem och fixade mig. Vi åkte och shoppade lite. Jag och mamma blev avsläppna på Victorias Secret och dom adra drog till Best buy. Gud va mkt snyggt dom har! Hittade as mkt men kunde tyvär inte köpa allt fast jag ville. Vi hann inte ens gå klart inan vi blev upp hämtade. Jag hittade iallafall en babyrosa mjukisdress, 1 bh, 1 linne och 2 klänningar. Vi åkte sedan till ett matställe efter en evighets letande. Jag tog en pasta och jag har aldrig ärir sån jävla god pasta. drog hem och gick och lade sig efter en stund eftersom vi skulle upp tidigt nästa dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0