26/12-08 Fredag, dag 9

Tog bilen till Everglades och åkte en sån där airboat och kollade på krokodiler. Fyfan så bra han körde han som körde oss! Såg bara en krokodil på den turen men dte är ju inte så konstigt för dom där båtarna låter as mkt. men fick tydligen reda på att dom inte hör något så. det var roligt iallafall att åka såndär för dte känndes lite som att åka karusell när han gjorde en slags snurr. På vägen hem så såg vi jätte många krokodiler som låg vid vägkanten. Åkte sen till Napels och letade efter shopping. Först var vi i någon rörig affär som var jätte svår att hitta i. Det var iallafall billiga märkes kläder och sånt. det blev inge kul när dte var så rörigt men jag hittade en as skön Nike tröja som skulle kostar 75 dollar men fick den för 20 :) Riktigt bra.

Sen åkte vi till shoppingcentret NORDSTOM. Vi var inte riktigt klädda kännde vi eftersom vi hade vart och kollat på krokodiler och hade inte speciellt snygga kläder på oss. Alla andra hade fina klänningar och så. Känndes lite fel. Först gick vi till en resturang och käkade. Tog en jätte god ceacar sallad. Sen kollade vi på lite shopping. Jag och mamma fick hjälp när vi skulle köpa smink av märket MAC som är riktigt bra. För mig blev det 1 mineral foundation och 1 mascara och för mamma blev det 1 foundation och ett rouge.

Det fanns bara märkes butiker där och alla var så fint klädda så mamma och jag gick runt lite bara. Tog lite kort och se gick vi till Starbucks och jag köpte en Chailatte. Åkte sedan hem och tog lite dricka ohc chips och nötter. Sen blev det sovdags.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0