HEMMA NU

Hej! Nu är jag tillbaka från underbara Turkiet. Jag orkar inte skriva ett långt inlägg idag men jag kan säga att det var nog det bästa som har hänt mig! Vara i ett främmande land (jag älskar att resa) med sina favoriter och sola, bada och såklart festa. Man drack nog mer alkohol än vatten tror jag..
Jag har aldrig vart så lycklig i hela mitt liv. Men nu när jag är här hemma i det tråkiga Sverige så får jag ont i magen för att jag saknar Turkiet och alla trevliga människor vi träffade på. Åh gud!
Jag ville verkligen inte åka hem, och jag saknar det så mycket.

Jag säger bara en sak, jag är tillbaka där nästa år helt klart (helst i 1 månad denna gång).

(Lite bilder från Nils, självklart bjuder jag på mig själv :)

Postat av: FS

sv: Mejla mig tipset ist ;)

[email protected]



kram!

2009-08-27 @ 20:57:26
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Niclas as cool

haha fan va läckra bilder, man skulle kunna tro att de är ifrån våran kamera :o

2009-08-27 @ 22:09:03
Postat av: Mickis <3

seethat? ;) hihi :P

2009-08-29 @ 03:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0