Soooool =)

Idag var det soligt ute, as härligt!
Först var det skola som vanligt och sen så gick jag ner på stan med Mikaela ett litet tag och nu är jag hemma. Min helg består av jobb. Man måste ju tjäna lite pengar så man har råd att åka utomlands i sommar. men lite annat hoppas jag att jag ska göra. Imorgon ska iallafall jag och mamma ner på stan och jag ska köpa en jacka som alla andra har men det skiter jag i.


Dagens outfit: (bilden är inte från idag)
Skorta - HM
Linne - Gina
Kjol - Gina
Leggings - HM
Skor - Stadium

Enda skillnaden är väl att jag har smink på mig idag och har uppsatt hår :)

Postat av: Michaela

det är bra det :D ha en trevlig fredagskväll :)

2009-04-17 @ 19:42:25
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0