Jag är med och tävlar..

Jag är med och tävlar om detta hos Sugar Rush!


"Fakta: Sauna Belt aktiverar kroppens värme och svettning, vilket har en slimmande effekt. Den är nätdriven. Jag har själv använt den och vet att den funkar :) Säger inte att man går ner flera kilo i vikt, men man blir definitivt slankare. Den skulle ju aldrig köpas heller om den inte funkade ;)


För att tävla: För att ha en chans att vinna detta Sauna Belt kan du göra på 5 olika sätt. För varje sak du gör har du ytterligare en chans att vinna. Alltså en chans för varje sak du gör. :) Du kan alltså "tävla 5 gånger".

 

Här är det du kan göra för att förbättra dina chanser att vinna: 1. Skriv en kommentar till ett av mina blogginlägg, där du skriver ditt namn och din mailadress. 2. Länka till min blogg. 3. Kopiera min tävling (detta inlägg) och lägg ut i din blogg, alltså i ett blogginlägg, tillsammans med min bloggadress. 4. Följ min blogg via blogglovin'. 5. Rösta på min blogg som bästa travblogg (ni ser vart ni ska göra det tror jag, annars får ni fråga :)).


Så vill du ha ett Sauna Belt för att komma i form till i beach 2009 så vet du hur du ska göra nu. ;D Tävlingen håller på tills den 25 april, med reservation för eventuella ändringar, beroende på intresset med mera :) Men håll utkik i min blogg för uppdateringar och annat kring tävlingen."

 

Klicka här för att komma till tävlingen


Postat av: sugarrush

det står sveriges bästa travbloggar 3. klicka där ;)

lycka till i tävlingen ;)

kolla gärna in min blogg, har precis börjat sälja sminkprodukter med mera. har även viktminskningspreparat som jag säljer ;)

kram

2009-04-22 @ 12:48:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Anonym

sv: haha, eller hur! :D



allt bra idag?

2009-04-22 @ 13:00:22
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej :)

jo, det är bra! :D

vad gör du då?

2009-04-22 @ 13:18:23
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0