Vart finns senaps gula leggings/strumpbyxor?

Idag gick jag med i fotokursen på skolan :) Så varje tisdag så kommer jag efter skolan vara på en fotokurs. Efter skolan gick jag ner på stan och träffade upp mamma och vi gick till Bianco och köpte mina älsklingar (stövlarna^^)! Dom är så snygga.

Det gick ganska bra på vårat seminarium idag :) Jag trodde iallafall att det skulle gå sämre.

Jag vill efterlysa en sak. Vart finns det att köpa senaps gula leggings eller stumpbyxor som inte är lite tjockare? VIll också gärna veta vart man hittar leopardmönstrade - fast dom vill jag ha i ett tunnt matrial!

Stövlarna jag köpte idag :D

Postat av: wardrobecandy

På Lindex finns det senapsgult, fast du kanske redan har hittat, var ju ett tag sen du skrev detta :)

2008-12-11 @ 18:04:19
URL: http://wardrobecandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0