Magkatarr?

Ikväll så har jag kollat på Top Model 10 och nu är det Vem kan slå Filip och Fredrik. Senare ikväll ska jag somna till Scrubs. Blir mycket Tv! Tom har också vart här och hållt mig sällskap, fast han gick precis.

Ganska seg dag idag i skolan men det var skönt ändå.. vet inte varför. Fast jag är jävla trött.

Jag tror jag fått magkatarr igen :/ Jag har medecin hemma till det men ska vänta ett tag med att ta det tror jag ifall det inte skulle vara så. Men jag mår illa efter att jag käkat och annars med. Jag har ont i magen och sådär, jag har iallafall matlusten kvar men inte när jag kommer på och käkar - då blir jag äcklad :( Jag älskar ju mat! Dumma mage. Det endå posetiva med magkatarr är att man går ner i vikt hahah ;) Fast man går upp igen när jag börjar käka igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0