Imorgon blir det skola

Imorgon blir det skola för min del, jag böjrar vid 12 så dte är skönt men jag slutar 16.00 men kommer säkert få gå tidigare! Mitt schema är riktigt sämt! jag dör på det! Jag kommer bli så jävla skoltrött men jag ska klara det!! Men skolan har aldrig vart min grej riktigt..

Ikväll har jag bara kollat på Idol och myst med Tom och familjen! Det blev igen glass för min del idag blev så jävla mätt haha! Och inga måla naglar heller, somsagt jag är väldigt dålig på att slutföra saker..

Nu hade jag tänkt mig att krypa ner i sängen och kolla på Sex and the City! LOVE IT. Skriver imorgon sötisar!



Jag ska börja om på nytt, för så här vill jag inte ha det! Miss my old life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0