Hata plugg!

Ingen nyttig dag idag inte! Kebab till frukost-lunsch och pizzan till middag. Inte bra inte bra! Men det är ganska skönt att tjocka ibland när man inte är på världens humör. Jag blir så jävla trött på det här vädret, det suger sten hårt!

Jag har funderat på en sak. Jag är riktigt sugen på att hoppa av skolan, men vad blir det av mig då? Jag är redan skoltrött - det är hemskt! Att plugga är det värsta jag vet (nästan). Har aldrig vart min grej och jag har aldrig vart bra i skolan heller. Men jag ska försöka klara av dom här 3 sista åren. Fast jag gick 1 år för mkt i gymnasiet - inge kul. Men det kan jag skylla på min förra rektor som är ..........!
Det kommer antagligen inte bli så men jag har jävligt lust!

Postat av: moa

know that feeling, när man verkligen inte ORKAR att plugga och är så jävla less på allting som rör det.



hoppas du får en bra kväll iaf!

2008-09-06 @ 19:05:37
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0