Sluta klaga på varandra!

Jag är så jävla trött på alla folk som klagar hela tiden på andra folk. Visst jag klagar också det gör alla någon gång. Men jag är så trött på att man trycker ner andra. Vad fan tjänar man på det? Det betyder bara att den som trycker ner en är en svag människa och är osäker på sig själv och måste känna sig bättre! Men du är inte bättre, du är bara sämre.
Varför kan man inte bara ta hand om varandra. Om du inte tycker om den personen så skit bara henne/honom. Sluta lägg ner energi på andra!
Och varför snacka onödig skit om någon! Om man ska snacka om någon så kan man väl säga fakta och inte skit?
Tänk efter lite innan ni gör saker, tänk det kan vara du nästa gång!

Vill bara säga till folk att det inte har hänt mig något för annars går väl snacket.. som vanligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0