Skolan

Sitter i skolan nu på våran multimedia lektion och tråkar. Har inget att göra den här lektionen. Fick iallafall reda på lite betyg´. Historia - VG, Svenska - G/VG. Och hela våran grupp fick IG på våran monter haha! Den var ju inte vacker om man säger så. ^^
Skulle igentligen ta syntest idag inför mitt körkort men eftersom jag inte fått in mina pengar på kontot så kan jag inte göra det. Hade annars tänkt att gå på stan idag men dte är inte så kul när man inte har pengar så det får bli någon annan gång. SKa nog bara ta dte lugnt idag för jag är så jälva trött. Jag vaknade klockan 5 imorse och jag kunde inte somna om! Skönt när jag slutar med mina nikotin plåster så jag kan sova gott igen.

Jag bestämde mig för igår att jag ska börja köra min GI medtod snart och så ska jag ta en cykeltur varje dag! Ska läsa lite mer om GI metoden så jag gör allt rätt. SKa iallafall börja lite smått idag :) Vill gå ner ungefär 8 kg. Vet ni någon bra diet om man vill få ner uppsvullen mage?

Postat av: GM

Okej me ndet kan vara skönt det också många gånger. Jag ska först och främst vara i skolan, sen blir det nog lite plug men annars vet jag faktiskt inte :)



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 12:39:43
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0