Godmorgon!

Jag vaknade precis, ovanligt sent för att vara jag. Idag så ska jag igentligen till mormor och fika för hon fyllde år idag men jag orkar inte för släkten kommer snart hit när vårat kök och firar mig. Men Tom kommer hit iallafall. Vi har inte vart på ett tag nu, vi träffades en snabbis igår bara.

Igår åkte jag hem till Emelie och Stina var där. Vi gick till mataffären och hande lite mat som vi tillagade sen. Det var inte så svårt eftersom vi köpte färdiggrillad kykling, potatissallad, baguette, sallad, läsk och godis ^^ Riktigt gott var det! Sen gick vi och handlade lite dricka och så. Sen blev det softa och det kom lite folk. Blev en trevlig kväll fast jag var ganska bakis och seg så jag var inte riktigt taggad. Emelie tog bilder igår så kanske får dom senare :)


Så här kommer mitt och Toms barn se ut haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0