Vart gör man Dyxelexi undersökning?

Imorgon vettefan om man har skola eller inte. Hoppas inte men det skulle vara drygt ifall man kom dit och man inte hade någon lektion. Men man får väl lov att gå till skolan ändå så skoltrött som jag är just nu och har vart hela mitt liv.

Ikväll har jag kommit fram till att jag ska göra en undersökning om jag har dyxelexi eller inte. Berättade lite för mamma idag och hon tyckte också att jag ska göra det. Men hur och var gör man det? Stavas än dyxelexi som jag gjorde det? ^^

Jag tror jag har det iallafall, något svagt :(
Men nu ska jag gå och sova hade jag tänkt.

XOXO /Mahlin

Postat av: johan

typ som mig, jag har nån svag släng av dyselexi.. haha varför ska de va så svårt att stava till dyselexi XD

2008-11-18 @ 00:00:11
Postat av: Anonym

Jag tror att du får testa din läshastighet, stavningar,läsa ord och dylikt. Lycka till.

2008-11-18 @ 08:32:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Johan: Va, det visste inte jag att du hade :O haha, ellerhur? ^^

2008-11-18 @ 11:59:50
URL: http://mahlinmari.blogg.se/
Postat av: emelie

det är din skola som ska fixa de om du har dem problemen, fast de är skolans skylldighet att upptäcka om du har några problem/besvär eller något. ja skulle titta om ja hade de men skolan sa att dom inte märkte de och så .. men annars kanske familjeläkaren? hm. kram

2008-11-18 @ 19:29:41
URL: http://emelietuveheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0