Värmen hade gått sönder

Värmen funkade inte i skolan idag så vi fick gå hem under en lektion för att det var för kallt. Hela skolan stängdes av vid 10 så det var riktigt skönt. Så jag, Stina och Filippa åkte hem till mig och kollade på Step Up The Steets och Fjorton suger. Lagade även pasta med ost och katcup, mums :) Tom och Adam kom även över en stund och skulle käka också men dom började igen så dom drog till skolan.

Lite senare ska jag plugga och fixa till alla min häften som är huller om buller med olika papper om olika änmen. Ska vara så flitig idag även fast jag är riktigt trött och behöver sova men det får vänta tills ikväll...

Postat av: NELLI

Tack tack :)

2008-11-17 @ 16:18:29
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Tuva

Va skönt att få gå hem tidigt :)

2008-11-17 @ 19:32:03
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Heej fin blogg du har :D! nu är det frågestund i min nya blogg :D ställ allt mellan himmel och jord kramar www.jossefiiinee.blogg.se <3 Ha en bra dag

2008-11-17 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0