Torsdag

Vilken mysig dag jag och Tom hade igår. Länge sedan vi träffades en längre stund. Riktigt roligt hade vi haha. När det blir sånna dagar så känner man sig så extra kär :)

Idag är jag ju ledig så jag har gjort lite tråk göra här hemma som plocka in och ur diskmaskinen och städat hela övervåningen. Men om ni läser detta mamma eller pappa så väntar jag på en belöning sen i USA ;) Gud vad jag längtar dit! Jag har redan börjat fundera på vad jag ska packa ner och så. Jag vill packa nu haha! Men det ska bli riktigt kul att åka dit! Vi har ju vart i Thailand dom senaste åren + Aruba ett år.

Det är skit tråkigt väder ute och alla är i skolan så kommer vara en ensam tråkig dag för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0