Sliiiiteeennnn!

Det var kul igår/natt! Drog först hem till Benny på förkaka och hade det trevligt sen så drog vi vidare till någon fest på gidde och där stannade vi inte så länge. Vi drog sen till en annan fest på gidde och där blev man kvar ett tag. Kom hem klockan 8-9 imorse! Då mådde man ju bra haha. Sen så sov man i 3 timmar fast man vaknade några gånger av att jag behövde gå på toa och sen att jag fick växtverk i mitt ben! Men det var riktigt kul igår förrutom mot slutet när min mage sa ifrån. Fick as ont i magen (har magkatarr för er som inte vet). Så nu har jag bestämmt mig att jag inte ska dricka fram tills jag åker till USA. Måste tänka på min hälsa också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0