Shopping igår.

Igår så gick jag på stan med Stina först ett tag medans jag väntade på Danni. Sen så kom Danni och jag handlade en tröj/klänning, 2 nagellack, en navel piercing och en töjning till Tom. :) Det var as kul att shoppa lite igår för det var ett tag sen faktist. Jag vill ju spara pengarna och all shopping till USA. Jag har lagt undan halva mitt studiebidrag den här månaden så jag ska shoppa för i USA, kommer göra det nästa månad med + att jag har sparat en del.

Hade matte prov i skolan idag och det gick säkert heltokej. Fick sluta en timme tidigare, skönt! Så då drog jag hem och nu är Tom här. Vi ska snart kolla på Smallville på tv - skit bra!  Syndade lite nyss också - jag åt lite glass. =/ Måste verkligen börja banta snart.. min mage växer mer nu när jag håller på att sluta röka och jag trivs inte i det så sluta klaga alla som säger att jag ska sluta.

Jag vill också bara säga att jag älskar mitt nya schema! Det börjar nästa vecka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0