Måste njuta av det sista.

Imorgon börjar jag ju med min diet och ska hålla på med den i 2 veckor ungefär tills jag åker till Usa. Har vart och handlat mat nu ikväll så jag klarar mig. Kommer nog bli skit bra för det är riktigt god mat jag ska käka. Fast kommer sakna bröd + pasta.

Ikväll så åt vi riktigt gott. Något skitgott kött, potatiskrullar, chilibea och sallad. Man måste ju njuta av det sista på ett tag ^^ Fast jag har ju choklad och nötter som jag får käka som snacks och det klagar jag inte över. Visst låter det som en bra diet? ;) haha, jag kommer nog njuta av den faktist eftersom man får äta så mkt gott.

Mitt mål med denna diet är att få ner min mage lite + att den ska må bättre! Min mage mår inte bra och blir uppsvullen av pasta och liknande så det är bra för mig!

Nu ska jag gå och kolla på Andra avenyn PUSS PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0