Mahlin Dissar och Gillar!



 - 90210!
Det nya Beverly Hills har nu börjat igen. Såg premiären i går och det var en riktigt bra ungdoms serie. Jag tror den går varje måndag 20.00 på tv 4000!

- The Hills!
Måste hylla en annan serie också. Jag har fasnat helt för den serien som handlar om några tjejers liv i LA. Går på MTV!

- Färga håret brunt på vintern!
Ja, jag hackar på den trenden nu. Man vill ju ha lite förändring ju? Visst, det är snyggt att vara blond men på hösten och vintern är det ändå snyggare är att vara mer naturligt blond eller brunhårig. På sommaren är snyggt med riktigt vitt och solblekt hår.




- Lågkonjukturen!
Synd att det måste hända just nu när man själv åker till USA?!

- Skolan.
Jag är så jävla skoltrött och orkar inte med massor med plugg. Man kan väl få välja vilka ämnen man vill gå för att bli det man vill istället för gå en massor med onödiga ämnen som man inte ens har någon nytta av!

- Systemet.
Det säger väl allt? Hur funkar det här i Sverige? No good. Polisen kanske gör ett bra jobb men inte systemet. Ändra lagarna och gör något åt viktiga saker i sammhället!

Postat av: Catty

jag är likadan.. ljus på sommaren och brunhårig på vintern.. i år ska jag för omväxlings skull behålla det ljusa :) haha

2008-11-26 @ 11:45:00
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0