Jag måste nog vara den tröttaste personen i världen!

Jag sov idag igen, inget konstigt med det nu för tiden. Efter det så drog jag och mamma ut till Erikslund och kollade på grejer till det nya badrummet. Vi kom på en as rolig ide som jag ska visa er sen när det är klart. Vi är så fyndiga tillsammans ^^ Vi drog även till maxi och handlade och sen hem och kolla på Andra avenyn. Efter det så började en as bra film som heter "systar i jenas" eller något liknande. Jag kom ihåg att alla snackade om den boken eller böckerna när jag var liten och nu äntligen fick jag se filmen. Den var riktigt bra :)

Skrev också precis ut en uppgift till skolan som jag inte har kunnit skicka in :/ Och nu ska jag lägga mig och sängen och hoppas på att det är scrubs på tv :) Sov så gott allehoppa. Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0