High school musical 3!

Igår så tog jag det bara lugnt här hemma på dagen eftersom jag var ledig från skolan. Men sen så fick jag ett sms från Danni - "Kom ner på stan om en timme så ser vi high school musical 3 på bio". Jag låg i soffan och kollade på the hills i min morgonrock, hade inte ens klätt på mig så fick skynda mig lite och så åkte jag ner och träffade Danni och Isa. Eftersom jag är helt galen i high school musical filmerna (fast jag är 17 år^^) så var det sorligt att det var den sista filmen.. men man ska aldrig vara säker - kommer ju en ny sex and the city film så. Filmen var iallafall jätte gullig och jätte bra! Efter filmen så kom Isa på att hon hade missat tåget så Danni och jag väntade med henne på stan i ungefär 2 timmar :) Trevlig kväll var det iallafall!
 






Nu har jag pluggat lite på morgonen. Börjar 12 så måste börja fixa mig snart och käka lite cesarsallad hade jag tänkt. Ikväll blir det nog partyyy :) Hörs snyggingar! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0