271108

Hej på er.
När jag har vart borta en stund så har jag hunnit med att gå ut på en promenad och träffat Tom och vi gick tillbaka hem till mig och kollade på lite tv. Sen så gjorde vi fettis mat - pommes! Man måste ju passa på nu innan man ska börja på diet. Tror jag börjar på måndag, måste handla hem saker jag kan käka först. Vet inte riktigt hur det ska gå i skolan med skolmaten när det är pasta nästan hela tiden och jag älskar pasta. Men jag får kämpa.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på någon film som går på 6an. Jag och tom sitter i en soffa och pappa ligger och sover i den andra haha. Som vanligt somsagt ^^

Imorgon  bli jag brunett :O Jag är rääädddddd...

Såg precis att Tom har tagit bort alla bilder på mig på sin data och har en bild på mig när en kille håller om mig och eve och så heter bilden "Mahlin flörtar" haha. Jag vill inte visa bilden för jag gör en jäkligt ful min men shiet vi flörtade inte haha. Det är så patetiskt ibland. Man blir så trött på killar...

Postat av: Catty

wee ska du bli brunett idag :) fyyy vad skoj :) lycka till! det kommer bli jättefint!

2008-11-28 @ 08:42:32
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0