Två saker

Två saker som skrämmer dig
1. Falska människor
2. Mörkret

Två saker du har på dig just nu
1. Mjukisbyxor
2. Linne

Två av din favoritlåtar just nu
1. Lil Rain - Adore You
2. Britney Spears - Break The Ice

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Kärlek
2. Tillit.

Två sanningar
1. Jag hatar att se mig i spegeln fast jag gör det ofta.
2. Min passion är shoppa.

Två saker som du attraheras av
1. Armar
2. Ögon.

Två av dina hobbys
1. Shoppa
2. Fota

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Jätte mycket pengar
2. En egen fotostudio

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag älskar kläder, smink och allt sånt.
2. Tjejsnack med kompisarna :)

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Jag rapar högt.
2. Jag går inte bakom ryggen på mina kompisar som dom flesta tjejer gör.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Kommer inte på något just nu
2. Kommer inte på något just nu

Två saker du tänker på just nu
1. Vad jag ska komma på att skriva här ;)
2. Se över ;)

Två saker du kräks av
1. Äckliga toaletter
2. Matrester som stinker och ser äckliga ut.


Utmanar alla att göra denna lista. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0