Stekande hett.

Vaknade upp hos älsklingen och jag,tom,marcus och emil drog till hälla för emil skulle köpa skor. Efter det gick vi hem till tom och jag la mig ute och solade min solbrända kropp. Det va inte ens kul att ligga ute hos tom för att han har inte vattnet lika nära som jag har, man ville bara gå och svalka sig så vi drog hem till mig fast det blev inget bad ;P Vi softade hos mig ett tag och sen bar det sig till hälla igen för tom skulle köpa avslutnigskläder och det blev en skorta och kavaj, skit snyggt :D

image138

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska kolla på Andra avenyn och skicka in ansökan. Jag håller på att välja ut bilder men jag har beslutsångest för jag vet inte vilka jag ska ha med. Mamma kommer hem snart och hon får vara mitt smakråd ^^

Det planerade jag har imorgon är att jag ska gå på stan med Danni :)<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0