Steka.

Idag är det ärr jäkla bra väder och det kommer tydligen bli ä'nnu bättre imorgon och då ska man ut på sjön hade jag planerat och sola och fota lite :)
Idag har jag och Tom plockat ännu mer maskrosor, blev 300 kr var idag igen, så 600 kr för 2 timmar det är soft (Y) Men nu frå vi inte göra nå mer för det blir för mycket pengar tycker pappa hahah. jag sa igår att det skulle bli typ 4000 men det kommer lugnt bli mera så då får vi klippa av dom isället haha ;)
Jag får fortfarande inte bort min brun utan sol, och jag hatar det! Jag skrubbar hela tiden och jag blir mer och mer fläckig :/ Usch, den dära brunutansolen är för bra.
Mamma har åkt till Öland så det blir inte promenader här heller.. hm. måste ut och röra på mig. Jag ville göra det nu men jag har världens segaste pojkvän som sitter och käkat cips just nu haha!^^
Var nyss på Willys och köpte lite mat för kvällen, det blir grilla, så jävla gott :)

Här kommer lite bilder från igår.




Danni fotade mig också :)


och jag måste bara säga,
jag vet att du läser min blogg och ska du klaga nu också? Bara så du vet, jag har lärt mig nu.
du vet vem du är.

Postat av: Martina

Hejsan!
Jag vet inte vart hon har köpt klänningen. Kan gissa på Gina tricot för jag såg att en tjej som jobbar där hade en sån på sig idag.

2008-05-09 @ 18:05:05
URL: http://theamartina.blogg.se
Postat av: Linn

Gud vilka härliga sommarbilder!

2008-05-13 @ 14:14:33
URL: http://ffamousunknown.blogg.se
Postat av: Mahlin

Linn: Tack :)

2008-05-13 @ 14:16:24
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0