Sov så gott :)

Nu är det dags att sova lite så man orkar upp imorgon :)
Nu är iallafall ansökan mailad så får vi hoppas på det bästa.

Va svårt det ska bli att sova utan Tom nu, usch, hatar veckordagarna + söndag när man får sova ensam hela natten :( men snart är det sommarlov, iallafall för mig :D

Tom och jag har pratat om att åka ner till Frankrike i sommar och bo hos hans morbror :) Ojoj, det skulle vara jätte härligt att fo bo i ett sånt där hus och åka ensam med älkslingen. Jag har inte pratat med mamma och pappa än, men om jag betalar själv så går det säkert bra :D Eftersom vi har redan 2 inbokade resor iår, jag åker till Malta och mamma och pappa åker till kroatien och sen åker hela familjen + bergvall till florida över jul och nyår - ska bli riktigt trevligt!

På helgerna blir det inte lika mycket bloggande, men man gör så mycket annat då som solar i det varma värdet. Men det kommer mer snart ;)

Godnatt. - Simma lugnt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0