Ny bloggdesign igen :)

image225Jag har gjort en ny bloggdesign igen och jag är ganska nöjd faktist :) Det enda som jag försöker fixa är att bilde där uppe ska vara bredare men det kunde jag inte fixa för det vet jag inte hur man gör. Jag får helt enkelt testa mig fram ^^

Jag lärde mig det här nyss också hur man gör så att bilden blir på sidan om texten :) Man lär sig nytt varje dag.

Jag har ockås skaffat så jag ser vilka som besöker mig men den uppdateras aldrig men när jag förhandgranskade när jag gjorde en ny blogg design så såg man nya personer som besökt mig men inte sen. Kontigt! Jag förstår inte så mycket så, haha ^^


Solen skiner utomhus, man har ju lust att gå ut men det ska jag inte göra eftersom jag kanske är magsjuk? Fast just nu mår jag lite bättre faktist :) Fast det har gått över till huvudverk :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0