Not on top.

Idag har kjag verkligen ingen lust att göra något! Jag är helt slut i kroppen och dte känns som om jag va ute och festade hela natten men jag tog det bara lugnt igår. Jag tror jag håller på att börja bli lite sjuk eftersom jag har frusit så mycket i flera dagar + huvudverk. Jag hoppas att jag blir det för att jag vill ta det lugnt men endå vill jag ju inte det.
Imorse hade jag och älsklingen det jätte mysigt, jag väkte honom och vi låg och kramades ett tag och sen satt vi på tvn och låg i min säng i några timmar och kollade på tv och kramades mera :)

Ikväll tror jag drar hem till Tom och bara ta det lugnt. Hade tänkt att käka mitt godis nyss men sen såg jag att min påse va slut! Som alltid är det min bror som har käkat upp allt! Blir så jäkla förbannad. Låter helt töntigt att bli sur över en sån sak, men det är inte första gången precis. Man får aldrig ha något för sig själv!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0