Natti.

Det blev att plocka maskrosor idag iallafall, jag och tom tjänade 300 kronor var och det blir mer imorgon och i övermorgon och dagen efter det osv.. det kommer ungefär bli 4000 kr :) Det är skit bra :D Behöver mer pengar till Malta så. Längtar så jävla mycket :)
Idag annars gick jag och älkslingen ner till hamnen och käkade glass och sen kom John och Nils och vi käkade. Se drog jag hem och fixade lite och sen träffade jag sötnosen Danni. Vi gick ut och fotade, :) Vissa bilder blev faktist riktigt bra. Det kommer bilder imorgon för jag är för trött för att sitta öppe nu och lägga upp fast klockan bara är 23.05 ungefär. Men jag har vart helt slut på sistonde..

och jag måste bara säga att jag älskar detta väder, det gör en så glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0