I have a bad day.

Då var det tillbaka till skolan igen då, suck! Fast vi slutade 11.30 idag och när igentligen vi skulle slutat 13.20 men ska inte klaga måndagar är mina senaste dagar förrutom idag då.
Den här dagen är absolut ingen höjdare! Hoppas den blir bättre senare idag, men just nu känns det inte så. Jag är grinig och deppig nu när det är fint väder och allt.
Vill inte någon göra mig glad? hehe :)

Idag är det inte vilken dag som hellst utan det är Sandras födelsedag :D hihi grattis på dig <3


Dagens outfit.
image76
Jacka - Tati
Skorta - Vero Moda
Jeans - JC
Skor - New Yorker
Väska - Prada

jag vet att jag har stökigt på mitt rum och att min spegel är smutsig haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0