Godkänd!

Idag var det skolan som gällde fast jag bara hade en lektion. Men vi fick reda på våra nationella i matte, fick G och jag är jätte stolt över mig sjäv faktist :) Jag har gaska svårt för matte men jag klarade det iallafall :)
Jag var nyss med pappa och bror och käkade lunsch på "Sportköket". Det var för jäkla gott^^.
Och i sommar blir det nytt kök, toalett och lite mer + spa hemma :)Då kommer jag trivas i mitt hus ännu mer för just nu är dte inte så frächt i vissa delar. Tex köket har vi myror överallt, alla lådor fasnar, kylskopshyllorna har gått sönder.. ÅH! Vi har bott i huset i 3 år i sommar och vi är fortfarande inte klara med allt. Men snart blir det av och det är jätte skönt.
Jag har inget speciellt planerat idag - har inte så stor lust att göra ngt heller så det blir väl bara ta det lugnt :)

Här får ni lite rundvandring hos mig då haha ;)
 image179image180


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0